VI Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Opakowań z udziałem Spółdzielni Świt

Jesteśmy obecni na VI Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań w Ptak Warsaw Expo. Ramię w ramię z GP PLAST mamy okazję zaprezentować naszą ofertę produkcyjną tub, butelek oraz opakowań typu doypack szerokiemu gronu klientów. Jest to dla nas szansa na spotkanie potencjalnych kontrahentów i skorzystanie z możliwości rozmowy o ich oczekiwaniach i potrzebach. Zyskujemy też możliwość spotkania z głównymi przedstawicielami branży i zbudowanie pozytywnych relacji z największymi graczami na rynku. Naszym celem jest zaistnieć w świadomości uczestników jako rzetelny partner w produkcji opakowań kosmetycznych.

ŚWIT poszerza ofertę o refille typu Doypack dzięki zakupowi nowoczesnej linii produkcyjnej

Dołączamy do niewielkiego grona producentów, którzy mają możliwość produkcji kosmetyków i chemii gospodarczej w opakowaniach typu doypack. Rozwiązanie tego typu są coraz bardziej powszechnym sposobem pakowania produktów ze względu na możliwość ograniczenia plastiku poprzez wielokrotne używanie tych samych butelek. To wygodny, ekonomiczny i zrównoważony sposób pakowania szerokiej gamy produktów: mydła w płynie, żelu pod prysznic, szamponu, balsamu, detergentu do prania, płynu do zmiękczania tkanin, środka do czyszczenia powierzchni, mydła do naczyń, płynu do łazienki, środka do czyszczenia toalet i wielu innych. Dzięki możliwości wielokrotnego zamykania, sprawiają, że produkt nie traci swoich właściwości, a narożny korek ułatwia wydobycie produktu do ostatniej kropli. Różnorodność kolorów i wykończeń daje nieograniczone możliwości w kreowaniu nowych produktów zarówno w jednolitym, jak i transparentnym wydaniu.

DOŁĄCZ DO REWOLUCJI W OPAKOWANIACH!
Razem mamy moc zmniejszania zużycia plastiku i wprowadzania długoterminowych zmian w naszych społecznościach.

ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY NA WYNAJEM LABORATORIUM MIKROBIOLOGICZNEGO

Zakład produkcyjny Grupy Świt położony w województwie mazowieckim (okolice Warszawy) poszukuje firmy, która w ramach współpracy poprowadzi laboratorium mikrobiologiczne znajdujące się na terenie fabryki.

Zakład położony jest w bardzo atrakcyjnej lokalizacji z dobrym połączeniem komunikacyjnym z innymi częściami kraju (niedaleko przebiega autostrada A2).

Laboratorium posiada nowoczesny i sprawny sprzęt m.in. autoklawy, cieplarki, lodówki, mikroskopy, wytrząsarki, luminometr, komorę laminarną, stację wody DI, pHmetry, mieszadła, itp., co umożliwia natychmiastowe uruchomienie działalności. Dzienna przepustowość laboratorium to min. 100 próbek posianych metodą klasyczną plus 100 próbek posianych metodą instrumentalną – luminometryczną. Układ laboratorium zaprojektowano zgodnie z zasadami GLP.

W przypadku zainteresowania współpracą lub w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o bezpośredni kontakt z Michaliną Dydykow ? Pełnomocnikiem Zarządu ds. Jakości (tel.: 508 037 010, e-mail: m.dydykow@swit.com.pl).

Rozalia Mancewicz-Jaworska ambasadorką Exlusive Cosmetics.

Rozalia Mancewicz ambasadorką Exlusive Cosmetics

Marka Exclusive Cosmetics nawiązała współpracę z nową ambasadorką. Twarzą została Rozalia Mancewicz-Jaworska, urodzona 27 czerwca 1987 roku w Melbourne w Australii. Rozalia jest zdobywczynią tytułów: Miss Polski Nastolatek 2004, III wicemiss międzynarodowego konkursu piękności Miss Tourism Queen International 2005, Miss Polonia 2010, Miss Internautów 2010. Modelka wzięła udział kilku kampaniach reklamowych prestiżowych marek modowych oraz była ambasadorką konkursu modelingowego Fresh Faces 2015. Wystąpiła w programie telewizji Polsat ?Celebrity  Splash?.  Jest absolwentką Filologii Angielskiej na Uniwersytecie w Białymstoku. W 2014 roku Rozalia Mancewicz wyszła za mąż a wiosną 2016 została szczęśliwą mamą Henryka. Przepiękna, otwarta i dowcipna Rozalia będzie reklamować produkty marki Exclusive Cosmetics SPA.

O MARCE EXCLUSIVE

Dzisiejsze kobiety są niezwykle zabiegane, żyją szybko, gdyż wymaga tego współczesny świat. Często łączą pracę zawodową, życie rodzinne, głowę zaprzątają im codzienne obowiązki a na zadbanie o siebie pozostaje im zwykle niewiele czasu. Produkty domowego SPA, oferowane przez markę Exclusive Cosmetics, to proste i skuteczne rozwiązania, które zajęta kobieta może zastosować w domu wykorzystując dłuższą lub krótszą chwilę na zabieg. Każda z nas zasługuje na chwilę relaksu i odprężenia, bez umawiania się na wielogodzinne i kosztowne zabiegi w gabinecie kosmetycznym. Rozalia wesprze markę Exclusive Cosmetics w komunikacji produktów takich, jak: maski do twarzy peel-off, maski w kremie i w płatku fizelinowym, maski do stóp, maski do dłoni i hydrożelowe płatki pod oczy.

DLACZEGO ROZALIA?

Przy wyborze ambasadorki przyświecała nam idea pokazania realnej kobiety, która jest obarczona obowiązkami zawodowymi, a jednocześnie dba o swoją urodę w wolnej chwili. Rozalia Mancewicz, choć jest byłą miss i bohaterką portali plotkarskich, jest właśnie taką zapracowaną kobietą. Godzi obowiązki reprezentacyjne z byciem mamą dla trzyletniego synka. Rozalia zwiedziła prawie cały świat, ale postanowiła, że swoje życie zwiąże z rodzinnym gospodarstwem agroturystycznym jej rodziców na Podlasiu. Jest miłą, otwartą i autentyczną osobą, ceniącą rodzinę, o czym może świadczyć bliski kontakt z rodzicami i siostrami.

KAMPANIA

Reklama marki Exclusive Cosmetics SPA utrzymana jest w lekko zabawnym duchu, z przymrużeniem oka, sugerując, że dbanie o siebie może być miłe i przyjemne. Rozalia demonstrując produkty Exclusive Cosmetics robi przeróżne miny, wygłupia się, puszcza oko do konsumentki. Wszystko pod hasłem #jadlasiebie.

W ramach współpracy Rozalia Mancewicz pojawi się w reklamach prasowych oraz w mediach społecznościowych. Kreacja kampanii ukazuje optymistyczną naturę modelki, zabawną i zabieganą kobietę. Sesja zdjęciowa odbyła się 9 kwietnia 2018 w atelier BoConcept w Warszawie, przy ulicy Woronicza 31. Surowe wnętrze i wyrafinowane meble podkreślały urodę pięknej Rozalii. Autorką zdjęć jest Justyna Gieleta, młoda, utalentowana fotografka, której kariera błyskawicznie się rozwija. Powstała sesja zdjęciowa, która będzie wykorzystana do reklam prasowych oraz obszerny materiał backstage, który, w bardzo ciekawy sposób odzwierciedla atmosferę pracy przy sesji.

Mydła CleanHands najlepszym produktem 2018 – wybór konsumentów!

18 stycznia 2018 roku w hotelu Polonia Palace w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia nagród dla nowości, które zwyciężyły w siódmej edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego ?NAJLEPSZY PRODUKT 2018 – Wybór Konsumentów?. Mydła do rąk CLEANHANDS zdobyło srebrny laur. Nasz produkt dostał wyróżnienie spośród 253 artykułów. Jest to dla nas bardzo cenna nagroda, gdyż nominacje do niej odbywają się na podstawie wyboru konsumentów. Ankietowani konsumenci głosując w czasie badania CAWI (Computer Assisted Web Interviewing z wykorzystaniem GfK Access Panelu na reprezentatywnej grupie N=1000) wybierają swoje ulubione produkty. Z dniem 18 stycznia 2018 roku będziemy komunikować znak ?Najlepszy produkt 2018? na produkcie CLEANHANDS Mydła do rąk, zwracając uwagę na zaufanie jakim obdarzyli nas ankietowani konsumenci. Serdeczne podziękowania dla Wydawnictwa Gospodarczego, a w szczególności dla Pani Iwony Szwan, Prezesa Wydawnictwa Gospodarczego za świetną organizację imprezy oraz możliwość zebrania rzetelnych badań na temat rynkowych nowości od konsumentów.

Magazyn Hurt i Detal w rozmowie z Agnieszką Stankiewicz, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży

Na zakończenie roku 2017, Monika Kociubińska z magazynu Hurt i Detal przeprowadziła rozmowę z Agnieszką Stankiewicz. Całość materiału przedstawiamy poniżej.

Rynek kosmetyczny to dla producentów nie lada wyzwanie, w którym trzeba sprostać oczekiwaniom konsumentów. Czego obecnie oczekują od kosmetyków. i jak w te potrzeby wpisuje się ŚWIT PHARMA?

Potrzeby konsumentów zmieniają się z roku na rok. Widać to w niemal każdym segmencie rynku. Rynek marek własnych jest dobrym przykładem zmian. Jeszcze kilka lat temu konsumenci poszukiwali możliwie najtańszych produktów. Dzisiaj cena jest istotna, ale nie mniej, niż jakość produktów. Wygrywają ci, którzy potrafią zaproponować konsumentom najlepszą relację jakości do ceny produktów. Spółdzielnia ŚWIT, jako jeden z ważnych graczy na rynku produktów marek własnych, dysponuje nowoczesnymi liniami produkcyjnymi i może sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

W ostatnim czasie Spółdzielnia ŚWIT poczyniła inwestycje w nowe zakłady produkcyjne. W jakich nowych segmentach dzięki temu mogły się pojawić produkty ŚWIT PHARMA?

W 2016 Spółdzielnia ŚWIT kupiła zakład produkcyjny w Halinowie pod Warszawą. To jeden z najnowocześniejszych tego typu zakładów w Polsce. W Halinowie produkowane są żele pod prysznic, szampony, maski do włosów, kremy do twarzy, rąk i stóp, maseczki i hydrożelowe płatki pod oczy, balsamy i masła do ciała, żele i spraye antybakteryjne, a także produkty chemii gospodarczej. W 2017 roku firma dokonała zakupu innej nieruchomości ? hali produkcyjnej  położonej w Garwolinie. ŚWIT nabył również linię do rozlewu wód toaletowych i perfumowanych oraz automatyczną linię do sleevowania produktów. Dzięki tej inwestycji planowane jest wejście w nowy segment rynku kosmetycznego ? zapachy i aerozole.

Jaka jest pozycja na rynku poszczególnych marek należących do Spółdzielni ŚWIT oraz marek własnych? Czy zwiększenie mocy produkcyjnych ma już odzwierciedlenie w wynikach rynkowych?

Od wielu lat ŚWIT świetnie sobie radzi na rynku marek własnych. Posiadamy wielu kontrahentów, którzy chętnie zaopatrują się u nas w produkty ze względu na ich jakość, a także ze względu na elastyczność oferty. Rok 2017 przyniósł firmie kolejne duże kontrakty. Zakres produkcji marek własnych zamierzamy powiększać w kolejnych latach. Dynamicznie rozwijają się również marki, których właścicielem jest ŚWIT PHARMA: marka CleanHands znana z produktów o działaniu odświeżającym i antybakteryjnym oraz Exclusive Cosmetics oferująca maski do rąk, stóp i twarzy, a także hydrożelowe płatki pod oczy. W tym roku osiągnęliśmy pozycję lidera w segmencie żeli i sprayów antybakteryjnych w Polsce (dane na podstawie GfK Consumer Panel Services).

Proszę opowiedzieć więcej o segmencie produktów antybakteryjnych oraz o marce CleanHands?

Segment żeli i sprayów do rąk bez użycia wody, mydeł antybakteryjnych, chusteczek odświeżających  dynamicznie rośnie. Konsumenci są coraz bardziej świadomi zagrożeń jakie niesie za sobą nieprawidłowa higiena rąk. Zwłaszcza rodzice dzieci w wieku szkolnym są wrażliwi na ten problem. Odpowiedzią na tę potrzebę konsumentów było stworzenie marki  CleanHands, serii produktów o antybakteryjnym lub  odświeżającym działaniu, które mogą być używane zarówno w  domu, jak i miejscach o ograniczonym dostępie do wody. W asortymencie znajdują się żele do rąk o różnych pojemnościach i wariantach zapachowych, spray do rąk oraz spray do powierzchni, a także mydła o antybakteryjnym działaniu. Warto wspomnieć, że żel do rąk z ekstraktem z jagód acai, cieszy się uznaniem konsumentów, o czym świadczy zdobycie srebrnego medalu nagrody ?Najlepszy produkt 2017? w kategorii ?Kosmetyki do dłoni i stóp?. Żele i spraye CleanHands to produkty numer 1 w tej kategorii w Polsce wg GfK Poland (badanie przeprowadzone z wykorzystaniem GfK Access Panel na reprezentatywnej grupie konsumentów 18-65 lat).

Jakie są plany marketingowe oraz inwestycyjne na kolejny rok?

Dzięki inwestycjom Spółdzielnia ŚWIT bardzo znacząco  zwiększyła moce produkcyjne w segmencie płynów i szamponów, a także poszerzyła swoją ofertę o możliwość produkcji proszków. Firma planuje rozszerzenie asortymentu produktów markowych, jak i zwiększenie oferty marek własnych dla polskich i zagranicznych sieci handlowych. ŚWIT planuje również rozwinąć produkcję kontraktową dla dotychczasowych i nowych odbiorców oraz dynamicznie poszerzać eksport poprzez ekspansję na nowe rynki. Nadal będziemy również inwestować w rozwój produktów CleanHands, które znakomicie przyjęły się na polskim rynku i zyskały rzeszę lojalnych odbiorców.

Dziękuję za rozmowę.”

Materiał opublikowany w magazynie “Hurt i Detal” nr 12/142. Grudzień 2017.

http://www.hurtidetal.pl/article/art_id,20958-61/rozmawiamy-z-agnieszka-stankiewicz-swit-pharma/place,1/

CleanHands numerem 1 w sprzedaży ilościowej!

Cleanhands

Miło nam zakomunikować, że marka CleanHands osiągnęła pozycję numer 1 w sprzedaży ilościowej w segmencie żeli i sprayów antybakteryjnych w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone przez GfK Consumer Panel Service i dotyczy okresu od października 2016 do września 2017. Marka CleanHands rozwinęła asortyment z 4 SKU do 17 SKU na przestrzeni dwóch lat i w dalszym ciągu zwiększa różnorodność produktową. Produkty CleanHands doskonale przyjęły się na rynku polskim, a ich pozytywna obecność odczuwalna jest zarówno w domu jak i poza nim . Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu CleanHands.

Świt na Misji Handlowej do Wielkiej Brytanii.

W tym tygodniu odbyła się #misja handlowa do Wielkiej Brytanii, zorganizowana przez Bank Zachodni WBK dla branży kosmetycznej. Prezes Spółdzielni #ŚWIT Waldemar Siwak wraz z Szefem Działu Eksportu Stevem Dawes?em reprezentowali naszą firmę. Dzięki zakupowi w 2016 nowoczesnej fabryki w Halinowie, mamy zwiększone moce produkcyjne, mamy know-how i mamy ludzi, którzy wiedzą jak robić biznes w branży kosmetycznej. Zawojowaliśmy już rynek hiszpański z hydrożelowymi płatkami pod oczy #Exclusive Cosmetics i przyszedł czas na dotarcie do innych rynków. Dla branży kosmetycznej wszelkie okazje do spotkań, rozmów i prezentacji produktów są nieodzownym narzędziem do sprzedawania produktów. Eksport jest dziś jednym z najważniejszych wyzwań każdej ambitnej firmy kosmetycznej, również naszej. Trzymamy kciuki za nowe kontakty i kontrakty!

V Forum Branży Kosmetycznej i Chemicznej z udziałem Spółdzielni Świt.

SWIT_Agnieszka_Stankiewicz

03.10.2017 nasz Dział Sprzedaży oraz Dział Marketingu był obecny na V Forum Branży Kosmetycznej i Chemicznej. Firmy prezentowały swoje oferty produktowe na wyznaczonych stanowiskach, a w międzyczasie trwał intensywny montaż sprzętów wystawienniczych. Oprócz produktów byli  również obecni ludzie odpowiedzialni za sukces naszej firmy: Prezes Świtu Waldemar Siwak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Agnieszka Stankiewicz, Key Account Manager Krzysztof Kurek i  Key Account Manager Robert Wojno. Następnego dnia uczestniczyliśmy w intensywnym dniu poznawczo-szkoleniowym. Oprócz wspaniałej okazji do spotkania znaczących ludzi w branży, zapoznania się z ofertą konkurentów, był to przede wszystkim doskonały pretekst to poszerzenia wiedzy nt. nowych trendów, wzięcia udziału w prelekcje ekspertów z zakresu handlu i dystrybucji kosmetyków i chemii gospodarczej, eksportu, prawa i finansów oraz reklamy i marketingu.

Bardzo dziękujemy organizatorom imprezy Wydawnictwu Gospodarczemu, a przede wszystkim dwóm przedstawicielkom Kasi Zawadzkiej i Karinie Sandomierskiej za profesjonalną pomoc i organizację oraz za przemiłą atmosferę. My już wiemy, co będziemy robić o tej porze za rok. Do zobaczenia.