Zachęcamy do dołączenia do naszego zespołu!

Oblicz swoją ulgę PFRON

Podaj stan zatrudnienia w Twojej firmie

Podaj liczbę zatrudnionych osób niepełnosprawnych

OBLICZ WYSOKOŚĆ SKŁADKI PFRON

WYSOKOŚĆ TWOJEJ MIESIĘCZNEJ SKŁADKI PFRON TO: PLN

Obowiązująca w okresie Czerwiec 2024r., Lipiec 2024r., Sierpień 2024r.. kwota bazowa to 3 311,91 zł miesięcznie (8 147,38 zł x 40,65%) - stanowi ona duże obciążenie dla płatników PFRON. Dokonują oni wpłat na odpowiedni numer rachunku bankowego oraz składają deklarację miesięczną DEK-I-0 i deklarację roczną DEK-R. Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych art. 16 ust 1 pkt. 36 wpłaty na PFRON nie uważa się za koszty uzyskania przychodów.

TO ZNACZY, ŻE WSPÓŁPRACUJĄC Z SPÓŁDZIELNIĄ „ŚWIT” MOŻESZ MAKSYMALNIE MIESIĘCZNIE ZAOSZCZĘDZIĆ 50% SKŁADKI:

ŚWIT, posiadając status Zakład Pracy Chronionej, oferuje każdej firmie rozwiązanie będące połączeniem zakupu swoich produktów i usług z redukcją obowiązkowych wpłat na PFRON. Ponad 50% kwoty każdej faktury wystawionej przez ŚWIT można odliczyć od obowiązkowych składek na PFRON. Niewykorzystane ulgi z danego miesiąca przechodzą na następne okresy rozliczeniowe i mogą być rozliczane przez okres 12 miesięcy. Warunkiem jest terminowe uregulowanie należności oraz otrzymanie zaświadczenia o kwocie obniżenia, którą każdorazowo ŚWIT przekazuje nabywcy. Jeżeli kwota obniżenia przewyższy wartość zrealizowanej usługi lub 80% miesięcznej wpłaty na Fundusz do której zobowiązany jest nabywca, wówczas różnicę zalicza się na poczet obniżenia wpłat w następnych miesiącach.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Ustawa z dnia 15 lutego 1992 o podatku dochodowym od osób prawnych.
Ustawa z dnia 29 października 2010 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz niektórych ustaw.

AKTUALNE OFERTY

Specjalista ds. Zakupów

Miejsce pracy: Halinów k. Warszawy

Tel. kontaktowy:  +48 514 208 002

Zakres obowiązków:

  • realizowanie wszystkich etapów procesu zakupów materiałów i usług (ofertowanie, negocjowanie, zamawianie/przygotowywanie umowy)
  • nadzór nad realizacją zamówienia/umowy od strony handlowej i terminowości dostaw, dokumentowanie procesu zakupowego
  • utrzymywanie relacji z obecnymi oraz aktywne poszukiwanie nowych dostawców
  • optymalizacja całkowitego kosztu kupowanych materiałów i usług, prowadzenie negocjacji zakupowych
  • analizowanie rynku dostawców

Oczekiwania:

  • 2 lata doświadczenia w prowadzeniu procesów zakupowych (preferowana branża kosmetyczna)
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia negocjacji
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności dobra znajomość Ms Excel
  • umiejętność poszukiwania rozwiązań problemów
  • orientacja biznesowa

Oferujemy:

  • Rozwój i doskonalenie kwalifikacji zawodowych
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Parking dla pracowników
  • Pracę w oparciu o UoP lub kontrakt B2B.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport

 

Specjalista ds. Jakości / Pełnomocnik Systemów Zarządzania Jakością

Miejsce pracy: Halinów k. Warszawy

Tel. kontaktowy:  +48 574 711 046

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania (Systemy Zarządzania wg ISO 9001:2015, ISO 22716:2009,)
  • Opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja dokumentacji systemowej
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych, audytów dostawców, przygotowywanie do audytów zewnętrznych oraz koordynacja działań korygujących
  • Przeprowadzanie szkoleń w zakresie systemów zarządzania
  • Tworzenie i nadzór nad procesami i instrukcjami jakościowymi
  • Prowadzenie ewidencji wytwarzanych odpadów w systemie BDO
  • Kontrola jakości procesów produkcyjnych oraz końcowych produktów.
  • Analiza i raportowanie wyników kontroli jakości.
  • Współpraca z działem produkcji, inżynierii oraz logistyki w celu ciągłego doskonalenia procesów.
  • Rozwiązywanie problemów jakościowych oraz wdrażanie działań korygujących.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • 3 letnie doświadczenie na stanowiskach z obszaru zarządzania systemami jakości
  • Znajomość zagadnień z zakresu ISO 9001, ISO 22716
  • Znajomość języka angielskiego – B1/B2
  • Certyfikat audytora wewnętrznego lub pełnomocnika QMS
  • Doświadczenie w pracy z systemem BDO

Oferujemy:

  • Rozwój i doskonalenie kwalifikacji zawodowych
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Parking dla pracowników
  • Pracę w oparciu o UoP lub kontrakt B2B.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport

 

Technik ds. Utrzymania Obiektu

Miejsce pracy: Halinów k. Warszawy

Tel. kontaktowy:  +48 602 494 961

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa techniczna obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje:  energetyczne -woda, sprężone powietrze, para, gaz – wentylacyjne, klimatyzacyjne, sanitarne, chłodnicze, systemy ppoż.)
  • Prowadzenie drobnych prac remontowych
  • Wykonywanie drobnych prac stolarskich i ślusarskich
  • Realizacja planu przeglądów zgodnie z obowiązującym harmonogramem i potrzebami jednostki oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji wykonywanych prac
  • Utrzymywanie kontaktu i współpraca z serwisami i usługodawcami w zakresie technicznej obsługi obiektu
  • Nadzór nad służbami ochrony obiektu i serwisem sprzątającym

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie  techniczne
  • Ogólna znajomość z zakresu HVAC, P.POŻ/  energetyka
  • Uprawnienia SEP GR. 1/2/3 E. Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe
  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Technika Konserwatora lub podobnym
  • Dyspozycyjność
  • Proaktywne podejście i umiejętności „Złotej Rączki”
  • Umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu.
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Rozwój i doskonalenie kwalifikacji zawodowych
  • Parking dla pracowników
  • Pracę w systemie jednozmianowym
  • Pracę w oparciu o UoP lub kontrakt B2B.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport

CHCESZ DO NAS DOŁĄCZYĆ?

Przyjmiemy do pracy także osoby ze stopniem niepełnosprawności:
? znacznym, I grupa
? umiarkowanym, II grupa (tylko schorzenia szczególne: 01-U, 02-P, 04-O, 06-E)

Osoby ubiegające się o pracę:
? nie mogą jednocześnie pracować w innym zakładzie pracy
? w przypadku II grupy nie mogą być emerytami

Prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy swit@swit.com.pl z nazwą stanowiska w tytule maila.

CO NAS WYRÓŻNIA?

Misją firmy Spółdzielnia ŚWIT  jest tworzenie kosmetyków oraz chemii gospodarczej, zarówno pod naszymi markami jak i w ofercie private label. Udaje nam się to dzięki wiedzy oraz zaangażowaniu naszych pracowników. Jako jedna z nielicznych firm zapewniamy miejsca pracy osobom niepełnosprawnym, nawiązując do tradycji Naszej Spółdzielni, która posiada już ponad 70-letnie doświadczenie. Osoby o różnym stopniu niepełnosprawności stanowią niemal 90% naszej załogi.

ŚRODOWISKO PRACY

Poza rozwojem zawodowym dbamy również  o dobre samopoczucie naszych pracowników  po pracy, organizując cykl medialnych imprez o charakterze sportowo-rekreacyjnym. Wśród naszych projektów znajdą się cykliczne szkolenia, koncerty, zawody sportowe, konkursy i wycieczki krajoznawcze oraz spotkania integracyjne.

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYMI SPECJALISTAMI